058-2127787

Van Ravesteijn Theater & Events              Oosterkade  8911 KJ   Leeuwarden                  058-2127787

Van Ravesteijn,  theaterdiner leeuwarden, theaterdiner friesland, theaterdiner burgum, theaterdiner Grou, theaterdiner amsterdam, theaterdiner hoogeveen, theaterdiner assen, theaterdiners alkmaar, theaterdiners gelderland,  theater leeuwarden, theater maatwerk, actatheater, Jan-Dirk, workshops leeuwarden, groepsuitje leeuwarden, kindertheater leeuwarden, kindertheater friesland, personeelsuitjes friesland,  Us Heit,  theater provincie friesland, stadswandeling us heit,  kinderfeestjes leeuwarden, reclamefilms friesland, commercials friesland, dinnermusical Leeuwarden, moorddiner leeuwarden, stadswandeling leeuwarden, theaterwandeling us heit, stadswandeling marijke meu, trouwambtenaar leeuwarden,  straattheater friesland, straatact friesland, kofschip grou, theater acts friesland, theater acts leeuwarden, theateracts friesland, captains dinner, decadente dames, theaterdiner bruiloft, beppes bruiloft, theaterdiner gelderland, theaterdiner drenthe, theaterdiner groningen, sinterklaas friesland, dinnershow noord holland, theaterdiner noord holland, acteurs gelderland, acteurs drenthe, acteurs friesland, acteurs groningen, kindertheater friesland, poppenkast friesland

Tijdens het eten werden we “prettig” gestoord en werd ons oog getrokken naar de perikelen in de zaal.

Aan onze verwachtingen werd meer dan voldaan. Volgend jaar weer.

Lisette, MS Vereniging Friesland